Fortfarande sjuk... -.-

Hallåå!
 
Idag har jag mått himla dåligt också men jag gick som vanligt till skolan, dessutom var det prov idag och det kände jag att jag inte ville missa. Ska även till skolan imorgon för det är en väldigt kort dag. 
 
Men efter skolan runt halv sex åkte vi först till Max och åt och sedan for vi vidare till shoppingcentrumet. Jag köpte nya idrottsbyxor och Evelina nya jeans, vilket tog flera år kändes det som... Aja nu är jag hemma och ska gå och lägga mig och vila mig ordentligt för imorgon väntar ännu en dag. 
Natti alla läsare♥
Bild 1 är några veckor gammal och bild 2 tog jag igår, åhh nya Läkerol är så sjukt gud! Och eftersom jag är bättre i halsen nu och bara är lite torr, kliar och hostar så hjälper de lite. Men de är ju så goda också hehe... 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback