Frågestund?

Hej på er!
 
Idag har jag vart med mina två söta vänner Emelie och Amanda. Först gjorde vi inte så mycket men sen drog vi ner och mötte min kille och hans kompis (eller ja vår kompis också) så vi drog ner till sjön och va där ett tag. Men vi var tvunga att dra sen för Emelie och Amanda skulle hem. När jag kom hem gjorde jag lite sallad åt hela familjen och nu ligger den i våra magar och vi är mycket mättna och belåtna! 
 
Jag har inte så mycket mer att säga, har inte så jättemycket inspiration för tillfället. Kanske kommer en frågestund snart? Vi får se :) Skulle någon tycka det var kul?

Kommentarer
Anonym säger:

fin bild:)

2013-03-28 | 17:15:00
Bloggadress: http://ibeliveinyou.spotlife.se
Hannah säger:

FRÅGESTUND!!

2013-03-30 | 09:33:42
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback