Grattis Evelina 9 år! ♥♥

Hej på er!
 
Jag verkligen verkligen beklagar för denna veckans uppdateringen! Men jag har helt enkelt inte haft tid och lust. Men i måndags var jag sjuk fast på tisdagen kände jag mig bättre så jag gick till skolan. På onsdagen kom Marcus och Therese och åt middag på kvällen, mycket trevligt! I torsdags fyllde min underbara lillsasyster år så då fikade vi lite och hon öppnade paket innan vi stack till Ikea och Ikano- huset. Jag bytte ut mina jeans mot ett par andra för jag lyckades ta sönder mina jeans första gången jag använde de... 
 
Vi käkade även lite mat där och sedan åkte vi hemåt. Igår blev det ju helg däremot och efter skolan var jag med mina underbara vänner Amanda och Julia. När jag kom hem åt vi lite smarrig mat och så blev det Gladiatorerna.
 
Idag däremot blir det släktkalas, det är inte så mycket släkt som kommer men lite. De kommer inte försen tre så vi ska duka lite och fixa. Imorgon ska Evelina ha badkalas för sina vänner på badhuset, jag ska följa med och hjälpa till lite där också. Jag tror nog Evelina tycker att sitt födelsedagsfirande blir väldigt bra! :)
Lite bilder på min sötnos, hahaha sista bilden är ju bara för go ♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback