Har trååkigt, kopiera om du vill men säg gärna till så jag kan kolla in dina svar :)

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Japp
3. Är du uttråkad? Jaa :/
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej 
8. Är du en cooling? Självklart!
9. Är du från Irland? Nej
10. Lyssnar du på musik just nu? Japp

skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Kan väl hända
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Man vet ju aldrig ;)
7. Är du kär? Japp:)♥
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Kan inte välja 
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Myskväll eller fest? Båda
8. Pengar eller lycka? Lycka 
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej har nog aldrig gjort det direkt
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja många gånger
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja tyvärr.
6. Ätit en hel tårta? Nej haha skulle spy
7. Gjort bort dig offentligt? Ja det har jag nog
8. Ätit papper? Nej inte vad jag minns haha
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja 

skit

Vad såg du på tv sist? Gladiatorerna
Vems blogg läste du sist? Min kusins
Vad åt du sist? En godisbit hehe
Vem pratade du med sist? Pappa
Vem ringde du sist? Pappa tror jag
Vem messade du sist? Sebban
Vad läste du sist ”bok”?  Vet inte riktigt
Vem pussade du sist? Sebban
Vem kramde du sist? Vet inte
Vem bjöd du sist på något? Haha ingen aning
Vad köpte du sist? Minns inte hehe

 

 


Kommentarer
Hannah säger:

Har gjort denna nu oxå :D

Svar: Kollade in de :)
Jennifer

2013-03-02 | 19:01:59
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback