Keelas workout

Keela är ju en storbloggare som jag bara älskar massor! Har följt hennes blogg i snart mer än ett år. Och hon har börjat träna och tagit hand om sin kost mer på senaste tiden. Men tyvärr gillar inte alla hennes läsare när hon skriver om tränig och kost... Så därför har hon startat en ny blogg om bara träning och kost! Självklart har hon kvar den andra och satsat mest på den. Men det kommer i alla fall upp ett inlägg på den nya bloggen då och då. Jag kommer helt klart börja följa den och jag tror inte jag är ensam om det.
Kommer du börja följa Keelas nya magiska blogg?

Kommentarer
Sofia säger:

åh vad kul! :D

2013-03-18 | 21:32:13
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback