Nationella prov

Godkväll! ♥
 
Idag hade vi hemkunskap och vi bakade frallor. Efter skolan så var jag med Amanda och Emelie. När jag kom hem åt vi lite mat och nu spelas det lite musik från datorn. Ska ev. plugga lite men har inte så mycket läxor denna vecka, däremot är det nationella prov både imorgon och på fredag... I matte. Det mesta känner jag att jag har koll på men det finns en del saker som jag inte är superbra på. Men jag får helt enkelt se hur uppgifterna är och så får jag väl hålla alla tummar och tår för att jag kan det mesta. Är det någon mer än mig som går i 6an och också ska ha nationella prov imorgon? 
 
Bjuder på lite bilder från i somras, höstas och vintras. 
 

Kommentarer
Linn Strömberg säger:

Fina bilder :D Och kul med hemkunskap ^^

2013-03-12 | 21:44:42
Bloggadress: http://cigarettesncush.blogg.se/
annsoh säger:

Hejsan! hur var helgen :)? kör igång en ny dagens blogg skulle va jätte kul om du ville vara med! kramar! http://annsoh.blogg.se/2013/march/dagens-blogg-5-avslutad-anmal-dig-igen.html#comment

2013-03-13 | 02:22:59
Bloggadress: http://annsoh.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback