Plugg plugg plugg...

Vilken pluggdag... Idag har jag verkligen satt mycket fokus på att plugga. När jag kom hem pluggade jag massor men var tyvärr tvungen att ta en paus för jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk så jag gosade ner mig i soffan för att se en film. Tog även en panodil och denna gången hjälpte det faktiskt, brukar nästan aldrig hjälpa annars. Men när filmen var slut (Switch var det jag såg för er som undrade, har sett den förut och det är en snowboardfilm, kan berätta mer om den sen) och pappa kommit hem åt vi lite fisk och skaldjurs- soppa, tyvärr kände jag inte smaken så bra eftersom jag är så himla förskyld. Det är till och med värre nu! Under natten har jag hostat, nysit, vart täppt i näsan, extremt torr i halsen och bara mått så dåligt, men jag gick ändå till skolan imorse. 
 
Men nu har jag pluggat ett bra tag efter maten och ska fortsätta hela kvällen, vi har nämligen SO- prov imorgon på religionerna och det är verkligen trist att plugga till det! Något jag inte tycker så mycket om är just religion så jag skulle gärna skippa detta provet. Men aja... Just nu är det åtminstone lite lättare när jag kan det mesta och det känns i alla fall som det är möjligt, för i början fastnade inte ett dugg på hjärnan men nu går det bättre som tur är. 
 
Så nu ska jag fortsätta plugga, hoppas ni har någon roligare sysselsättning än mig ikväll, kramisar ♥
En gammal mobilbild, har tyvärr inget annat att bjuda på. Japp så tråkig är jag idag. 

Kommentarer
J O Y ▲ säger:

sv: Åh okej!
Piercingar är ju så snyggt!

Svar: Håller med :)
Jennifer

2013-03-06 | 20:44:51
Bloggadress: http://joysilver.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback