Rensa tankarna

Den där springturen förut var mycket härligt, att springa utomhus hjälper till att rensa tankarna. Och det är verkligen härligt! Ska börja gå ut och gå mer också för det är också skönt. Bara att komma ut är skönt! Speciellt själv, då kan man rensa tankarna ordentligt och bara känna sig ifred. Ibland är det allra skönast helt enkelt. 
 
När jag kom hem duschade jag lite och sen blev det god mat, därefter satt jag mig ner och inspirerades lite av lite tidningar. När klockan slg åtta var jag som bänkad framför tv:n för att få se min vän Frida i ''Sveriges roligaste klipp''. Det var hon som fick vatten-ballongen på sig haha. Tyvärr vann hon inte men det var ju kul ändå!
 
Och jag ska säga att det blev ett glas påskmust förut också, är det påsk så är det! Mums ♥
 
Bjuder på en liten låt med Simple Plan som jag lyssnar på just nu. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback