Sååå jäkla trött

Hej hå!
 
Herregud jag är så sjukt trött idag! Haha måste berätta om vår sleepover...
 
Jo jag kom dit vid fem typ och då chillade vi och efter ett tag fixade vi lite mat, som blev tacos. Mums! Sen körde vi ''Jag har aldrig..'', herregud vad vi skrattade! Vi skrattade så vi knappt fick luft hahaha. Men sen började gladiatorerna och vi kollade en liten snutt på det men sedan insåg vi att några killar från klassen var i närheten så vi gick ut och så träffade vi dem en väldigt kort stund hahaha... Me när vi kom in igen kollade vi på film efter ett tag och fixade i ordning madrasserna. När klockan hade blivit runt halv två fixade vi i ordning oss och lade oss. Men vi snackade ett tag och kunde inte sova försen.. Ja jag vet inte riktigt men sjukt sent i alla fall. Jag är så trött idag så jag knappt kan prata hehe. Har sovit väldigt lite inatt så jag ska ta och lägga mig i sängen ett tag nu och vila lite. 
 
Har i alla fall haft så SJUKT många skratt- attacker och jag hade en sån sjukt bra kväll med mina bästa tjejer. Men idag blir det bara att ta det lugnt och vila hela dagen för jag skulle kunna somna just nu när jag sitter här...
 
(Ledsen för lite sluddrigt inlägg men jag är så himlans trött eftersom det inte gick att sova igår!!)
Bild från gårdagen, cheez heeearts!

Kommentarer
Sofia säger:

låter som du haft kul :D

2013-03-09 | 14:26:27
Bloggadress: http://fames.se/byfia
Emilia säger:

Svar: det låter ju jätteroligt! ^^ jag ska nog inte göra något extra alls, bara ta det lugnt :) allt bra idag då?

2013-03-09 | 14:52:15
Bloggadress: http://emiliaas.webblogg.se
Sofia säger:

först var jag med några kompisar sen åkte jag till killen :)

2013-03-09 | 15:29:41
Bloggadress: http://fames.se/byfia
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback