Sólo quería decir hola

-Bild från igår.
 
Hola!
Vad gör ni en dag som denna? Solen skiner men vinden susar så det är ändå ruggigt och kallt. Jag själv har vart i skolan, när jag kom hem tog jag och stekte lite bananpannkaka med kvarg och frukt. Himla gott! Sen har jag inte gjort så himla mycket. Vi ska straxt äta lite mat igen. 
 
Jag tänkte ju ha bloggpaus över hela helgen, men igår var jag bara tvungen att göra ett inlägg ändå haha.
Vi ska förresten snart välja ett extraspråk, s.k B- språk. Jag har redan valt spanska, jag har nu på eftermiddagen suttit med google translate och övat in lite meningar haha. Sólo voy a hablar español! (Översättning: Jag kommer bara prata spanska) Haha nej men jag ska försöka få in lite spanska i mitt varadagliga språk. :)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback