Tidfördriv- Random frågor (har tråkigt)

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du resteröds-trosor? nej
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja
Har du märkesjeans? nej

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ja ibland
Använder du Wax? nej
Använder du ögonskugga? Inte ofta men händer väl någon gång
Använder du kajal? Ibland
Använder du hårspray? ja
Använder du volymspray? nej
Andänder du mouse? Händer väl
Använder du deodorant? ja
Använder du skiinspray? nej
Använder du parfym? ja
Använder du ögonfransböjare? nej
Använder du läppglans/läppstift? nej
Andänder du brunkräm? nej
Använder du rouge? nej
Uppsatt hår eller hängande? hängande tror jag, men uppsatt är väl också bra/fint
Plattar/lockar du håret varje dag?- Nej det händer inte så ofta

KÄRLEK
är du kär just nu? - ja
har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - ja
När går gränsen vid otrohet? - Vet inte riktigt
Har du varit otrogen och om ja, varför? -nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Är du romantisk? - nja
Är du svårflörtad ? - nej inte direkt
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - 
har du nångång slagit någon du tyckt om? - nej!
hur länge höll ditt längsta förhållande? - Mitt förhållande just nu är mitt längsta (och typ första) så ja, jag vet inte
hur länge var ditt kortaste? - 1 dag... I sexårs haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Är du en bra pojk/flickvän - det kan jag inte svara på själv hehe
När fick du din första kyss? - ett tag sedan
 

ÖVRIGT
Gillar du punk? nja
Har du sminkat dig idag? ytterst lite mascara, så jo visst 
Isåfall, vad för smink? pyttelite mascara
Vad har du på dig för trosor just nu? hipsters, skönaste någonsin
Hur ser dem ut? blå

Vad har du för bh/topp på dig just nu? En vit

Frågor om din familj
vem står dig närmast? - eh jag vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -
vem är farligast i din familj? - Vet inte haha
vem ser roligast ut i din familj? - ???
vem är coolast? - Jag såklart ;) ;)
vem står för underhållningen? - LILLASYRRAN, hahaha

frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Emelie tror jag
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla! Men allra mest Emelie haha, fast alla är så sjukt roliga!
vem är snyggast av dina vänner? - Allihopa skulle kunna vara modeller så jaa, alla är lika snygga! :)

vem gillar att festa mest? - Ingen av oss ''festar'' ju så som jag tror denna frågan var menad som

frågor om dig själv
när fyller du år? - April
vad har du på dig just nu? - Svarta tunna strumpbyxor, jeansshorts och en långärmad tröja
vad är du bra på? - Shoppa... 
vem älskar du mest på denna jorden? - Kan inte svara på denna fråga men familj, vänner och pojkvän
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på

Fem frågor om förhållanden

är du singel? -  nej

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - beror på
är du kär i någon? - ja
finns det någon för dig just nu? - ja

Tio saker, två alternativ!

 Kärlek eller lust? kärlek 
 Hår eller ögon? båda
 Katter eller hundar? hundar tror jag
 Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? få bästa 
 Tv eller internet? internet 
 Coca-Cola eller Pepsi? cola 
 Sova med kompisar eller hemma? båda
 Pengar eller lycka? Lycka 
 Dag eller natt? Dag 
 Msn eller mobil? Mobil

Tio senaste!

Telefonsamtalet du gjorde? pappa
Telefonsamtalet du fick? pappa
 Personen du var med? 

Roligaste grejen som hänt senast? Att jag fick årets första påskägg! haha nej men jag vet inte
Personen du sms:ade? Sebban
Du kysste? Sebban
Du senast skrev till på myspace/facebook? Ingen (har inte något av det)
Du kommenterade? minns inte 
Du tillbringade natten med? – vet inte
Du kramade? vet inte

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist?- Green day, simple plan, paramore, bruno mars... 
Vad gillar du för musik? gillar det mesta

 

 

 

 


Kommentarer
Nathalie B säger:

Sv: Ja, det är nog det lättaste egentligen! ;) Men jag måste få in cash innan jag kan köpa någonting mer alls..

2013-03-29 | 22:21:18
Bloggadress: http://wolfshriek.blogg.se
Aurora säger:

Hej! Veckans blogg är avslutad. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig igen :) Länk:
http://aui.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v13.html#comment

2013-03-30 | 00:25:12
Bloggadress: http://aui.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback