Träääning :)

När jag kom hem idag åt jag lite gott mellanmål och sedan lyssnade jag på musik ett tag. Jag hade några små planer på att träna men när jag väl kom hem så tänkte jag att jag kanske inte ska det ändå, men sen helt plötsligt bara så tänkte jag: Herregud jag vill verkligen träna tills svetten rinner nerför mitt ansikte och kroppen skakar! 
Så snabbt bytte jag om till träningskläder och körde ett riktigt härligt pass. Detta pass som jag lade upp för ett tag sedan.
 
När jag sedan var helt slut och hade jobbat på ordentligt kändes det otroligt härligt! Så himla bra man känner sig när man tränat ändå. För att först tänkte jag ju inte träna, men så kom peppen och jag blev sjukt sugen på att träna ändå. ^^
Har ju inte tränat på flera veckor p.g.a min jobbiga förskylning, men nu är den nästan över, är bara lite snuvig.
 
1. Peppad före träningen. 2. Svettig och go efter träningen. 3. Mitt goda mellanmål idag.
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback