Trött på att vara sjuk

Idag har jag haft en helt okej dag, i skolan gjorde vi som sagt en Harlem Shake och det var verkligen sjukt kul! När jag kom hem ställde jag mig och stekte bananpannkakor. Tänkte att det kommer recept på det någon dag men tyvärr kan jag inte visa bild på mina eftersom de bara går sönder haha. 
 
Sen har jag pluggat lite eftersom det är prov på Torsdag, men måste fortsätta plugga men tänkte bara titta in här och säga hej först. Imorgon har jag inget speciellt uppskrivet på mitt schema. 
Är dock himla trött på denna förskylning eftersom jag inte kan träna, ska inte vara med på idrotten imorgon heller för så fort jag anstränger mig lilla minsta blir jag torr som bara den och det gör jätteont. Så irriterande! Vill inte vara sjuk just nu, för jag vill verkligen kunna träna! Och att inte vara med på idrotten är ju inte heller särskilt bra...
 
Men nu ska jag fortsätta plugga, ha en fin kväll♥
Bild från Spanien, åh vad jag saknar det! 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback