Dagens träning

Nu är det en trött Jennifer som knappar på tangenterna kan jag säga.
Guud så härligt det var att träna idag! Jag körde ett pass på en timma för benen, rumpan, magen, armar och så lite kondition. Så härligt! Hittade lite vikter hemma, alltså inte hantlar utan jag letade runt lite och såg vad vi hade som var tungt. Hittade en stekpanna på 3 kilo, inte så mycket men bättre än inget. Man tager vad man haver!
 
Men det som var så himla underbart var att jag tyckte det var så FRUKTANSVÄRT kul med träningen idag! Det gick så sjukt bra också. Jag känner mig helnöjd! :D
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback