Gilla läget och var positiv

Jag drog ut och sprang en sväng med Amanda, blev totalt 5 km då vi körde först löpning och sedan intervaller. Jag kan säga att det var verkligen som medicin mot sorgen jag har/hade. Självklart är jag fortfarande jätteledsen eftersom vår klass är helt ärligt den bästa jag någonsin haft i hela mitt liv. Men för det första får jag tänka på att leva i nuet och verkligen försöka njuta av den sista månaden med denna klass( en månad, huh?!).
Och Maj kommer bli den bästa månaden på hela året. Åh herregud vad jag kommer gråta på skolavslutningen... Men jag vet att jag kommer ju träffa klassen ändå. Det vet jag. Amanda och jag planerade även att vi måste ha någon fest med gamla klassen efter ett tag. Och vi kommer ju få massa nya vänner! Ska verkligen försöka GLOVP, ''Gilla läget och var positiv''. Min lärare lärde mig det uttrycket för ett tag sedan haha. Och gud vad jag kommer sakna lärarna... Har aldrig i hela mitt liv haft så bra lärare. Men som sagt, GLOVP haha. 
 
Nu efter springturen med bästis stekte jag ett ägg och fixade lite äggknäckemackor med tomat och gurka. Mums! 

Kommentarer
Olivia säger:

När vi skulle byta klass till sjuan så tänkte jag också sådär, jag började nästan gråta.. Men sen när vi började i sjuan tyckte jag att allt var ok, fast efter några månader, så hade jag aldrig velat byta klass, haha :)

Hoppas det går bra för dig iallafall!

Svar: Ja jag hoppas att allt blir toppenbra till slut, jag började dötjuta redan nu så jag kommer garanterat gråta massor på skolavslutningen. Men jag känner på mig att jag kommer få en massa nya vänner :)
Tack så mycket!
Jennifer

2013-05-03 | 18:42:18
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback