Klassresa imorgon!

Idag gick jag upp extra tidigt för att hinna se ett avsnitt av Pretty Little Liars innan jag fixade mig. Haha är helt inne i den serien nu och ser flera avsnitt varje dag. Ska försöka hinna se klart alla avsnitt innan det kommer ut nya. Om jag fortsätter så som jag gör nu kommer jag lugnt hinna det hehe. 
 
När jag väl kom till skolan hade vi några vanliga lektioner sedan hade vi hemkunskap och bakade äpplepaj, väldigt gott men otroligt sött tyvärr. Skulle gärna minskat från 2,5 dl socker till 1 dl istället. För den var lite väl söt. 
Men men, det var rätt gott ändå. När jag kom hem tränade jag en väldigt kort stund och sedan käkade jag lite kesella och kokos som återhämtningsmål. Helt sjukt gott, ni borde testa!
 
Just nu sitter jag och förbreder mig inför klassresan imorgon, åhh är så glad att skriva detta just nu för jag är taggad till TUSEN!! Vi ska till Stockholm. Gå på nått muséem, gamla stamn och sen ska vi till Grönalund på eftermiddagen och hela kvällen. SKA BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄKLA KUL! Har längtat efter denna klassresa i tre år och nu äntligen blir den av. Är så taggad så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Åhh kommer inte kunna sova inatt, jag och Erina har dock planerat att chatta på skype/skypa tills vi somnar. Och det tar nog ett tag hehe...
 
Men nu ska jag fortsätta fixa inför morgondagen, vi hörs nog inte imorgon tyvärr. Om jag inte bloggar från mobilen, för vi kommer hem mitt i natten. Men vi hörs på torsdag iaf!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback