Bara för att det är fredag så bjuder jag på lite gamla bilder

Hej fina läsare!
 
Nu är det äntligen fredag, som jag längtat! Är så otroligt taggad på denna helg, ska bara vara hemma hela helgen vilket enligt mig är det bästa som finns. Älskar att ta det lite lugnt någon helg, efter en lång skolvecka. Ska in till stan med familjen imorgon på förmiddagen dock men det är ju bara mysigt. Ska i alla fall sova hemma och ta vara på min ledighet. Om man åker iväg tycker jag att man inte ens hinner känna sig ledig, för det går bara så snabbt. 
 
När jag kom hem så tränade jag lite och sedan åt jag ägg med räkost, sååå gott! 
 
Men ikväll börjar ju idol klockan 7, så vi ska äta lite hemlagad ost och skink- paj framför tv:n. Mysi mysi♥
Sen ska jag kolla på one three hill resten av kvällen hihi. Hoppas ni får en bra fredagkväll! 
En massaaaa webcambilder som tagits genom åren, har säkert närmare tusen om jag räknar ihop alla haha. Och det är mest gamla bilder, flera år typ hehe. Tar aldrig webcamisar längre, det gjorde jag förr, typ varje dag. Hade inget liv nej jag vet. 
 

Kommentarer
LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska säger:

fina :D

~ Bat kisses ^V^

2013-11-16 | 02:10:53
Bloggadress: http://litziumworld.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback