Catching fire

God förmiddag kära läsare!
 
Jag såg ju som sagt Catching fire på bio igår. Den var sååå bra! 
Jag och Frida åkte in till stan efter skolan, medans Amanda, Emelie och Julia åkte hem och hämtade biljetterna lite snabbt. Vi mötte upp dem sedan och åt lite. Vi köpte sen lite gottis innan filmen började och vid halv sex ungefär började filmen. Den var väldigt lång, två och en halvtimma. Jag trodde det skulle bli långtråkigt, men det var det verkligen inte för jag var så inne i filmen, så när filmen var slut trodde jag det bara hade gått en och en halvtimma! Haha blev helt chockad när filmen var slut. Måste bara läsa boken nu. 
 
Om ni inte sett Catching fire, så är det absolut ett måste om du gillade första Hunger Games :D

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback