Första dagen efter lovet

Jag har inte bloggat på ett tag nu men i Söndags när jag kom hem vid tio, halvt sovandes gick jag direkt till min gosiga säng och sov till halv två haha. Var såå trötttt. Hade knappt sovit en blund den natten, sov ju över med mina vänner och när vi väl skulle sova (vilket var... sent hehe) så var det så varmt och jag mådde så illa. Det gick bara inte sova! Annars hade jag megakul och ska berätta mera om min kväll och natt med tjejerna. ♥
 
Idag var det första skoldagen efter lovet, kan inte ens förklara hur mycket ångest jag hade imorse. Usch orkar bara inte. Men första dagen var okej ändå, eftersom att man vänt på mat-tiderna under lovet så var jag inte så hungrig i alla fall, och därför var jag inte så himlans trött. 
 
Men imorgon är det en kort dag som vanligt på tisdagar, slutar redan klockan tolv och ska ta vara på min lediga eftermiddag med mina vänner. Vi ska b.l.a plugga vilket känns skönt för måste plugga mer till provet på onsdag! Har pluggat en del men man kan aldrig plugga för mycket ju. 
 
Men ni får ha det megabra, ska nog kila upp för trappen nu och se om det finns något kvar av min favoritknäcke, måste även smaka vårt nya glögg- te hihi ♥
Instagrambild thihi. 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, visst är det så! Jag håller verkligen med dig :) och jättesöt bild!

2013-11-05 | 09:12:42
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Anonym säger:

Var är tröjan köpt? Fin! :)

Svar: Den är köpt på H&M tror jag, fast det var väldigt längesedan dock :/ Tack så mycket! :)
Jennifer

2013-11-05 | 14:58:13
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback