Fredagkväll

Äntligen har helgen återvänt och denna helg går vi in i December, helt otroligt vad tiden går fort. Snart ett år sedan jag började blogga! :D Känns som om det var en månad sedan. 
Men denna vecka har jag inte gjort speciellt mycket, har vart en rätt vanlig vecka med rätt mycket träning och hälsa osv. Lite plugg som vanligt också, sedan har jag ju självklart vart i skolan varje dag. Men en väldigt skön vecka för har aldrig behövt komma hem vid fem, antingen har jag fått skjuts eller slutat tidigare. 
 
När jag kom hem från skolan idag så gjorde jag en smoothie och stoppade i mig, mums♥ Klockan fem spelade jag och familjen tennis i en timma, riktigt roligt var det! Har inte gjort det sen i Mars så det gick inte speciellt bra i början men efter ett tag släppte det lite och blev lättare. 
 
Vi beställde kinamat och sedan har vi kollat på idol resten av kvällen och jag blev så ledsen när Erik åkte ut! Ville verkligen att han och Elin skulle komma till finalen, men man kan inte alltid få som man vill. :/ 
Vilka ville ni se i final nästa vecka? 
 

Kommentarer
wilma säger:

ÅH jag ville verkligen se Elin och Erik i finalen! :(

2013-11-30 | 14:55:04
Bloggadress: http://wilmairis.blo.gg
Olivia säger:

Ville också att Erik och Elin skulle varit i final!

2013-11-30 | 22:45:36
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback