Glögg och pepparkakor

Hejsan kära läsare!
 
Har tappat en del läsare på senaste tiden men det är kanske inte så konstigt eftersom att jag inte bloggat mycket alls. Det har helt enkelt inte blivit så. Och det är verkligen så triiisstt att inte ha blogglust! Det är inte kul att tvinga sig själv till att blogga.
 
Men igårkväll så åkte vi till vår stödfamilj och sov en natt där. Idag var vi på stan och fikade med Madde och Anneli, hur mysigt som helst. De skjutsade hem oss sedan och nu ska vi snart dricka lite glögg och äta pepparkakor, åhh julkänslor♥
Vi ska även basta o lite så sen och så ska vi äta lite gott. Mysigt en sån regnig lördag tycker iaf jag. 
Kram på er♥
Bild från förra julen, saknar julen enormt mycket!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback