Hate mondays

Då har man klarat sig i genom denna jobbiga måndag i alla fall. Har fått reda på en del prov även omdömena, är faktiskt väldigt nöjd för i dagsläget uppfyller jag alla ämnen på en högre nivå. Vilket känmns jätteskönt :) 
Men när jag kom hem var jag hungrig som bara den, vi åt lite mat för ett tag sedan och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Blir en vilodag från träningen idag, det behövs ibland. Gör mig redo för morgondagens träning istället då jag hade tänkt att köra 1h styrketräning och sedan hänga med ut för en spingtur. Tagga tagga :D
 
Men hoppas ni haft en bra dag, måndagar blir väl sällan bra men kanske bra för att vara måndag iaf :) 
Bild från i vintras. #bildbrist

Kommentarer
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag säger:

Skönt att du är nöjd! :D

2013-11-18 | 21:32:08
Bloggadress: http://citrusljus.blogg.se
LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska säger:

söt är du i alla fall :)

~Bat kisses ^V^

Svar: Åh tack, detsamma <3
Jennifer

2013-11-20 | 20:24:54
Bloggadress: http://litziumworld.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback