I ♥ London

Snygg.se
När jag kollar på dessa bilder så blir jag så glad men ändå så deppig, saknar London så mycket! Det var en underbar resa och jag ska helt klart tillbaka dit i mitt liv. Skulle absolut kunna tänka mig att bo där i nån/några månader i framtiden. En underbar stad tycker jag, finns så mycket att se! 
Har knappt visat mycket bilder alls från London, men jag besökte ju London med familjen i somras och det var en så minnesvärd resa som jag aldrig kommer glömma. Men här här ni ett gäng bilder i alla fall :) 
 
 

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA säger:

fina bilder!

2013-11-21 | 07:04:25
Bloggadress: http://byfia.com
Olivia säger:

Vad härligt! London är verkligen en fin och underbar stad! :)

2013-11-21 | 20:54:44
Line säger:

Ohh, jag var i London 2008! Det är så galet stor stad men vem älskar inte det :D All shopping, yummie!!

2013-11-24 | 14:13:45
Bloggadress: http://holypinata.blo.gg
Line säger:

Ohh, jag var i London 2008! Det är så galet stor stad men vem älskar inte det :D All shopping, yummie!!

2013-11-24 | 14:13:46
Bloggadress: http://holypinata.blo.gg
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback