Såna där frågor som ingen läser iaf men som jag gör för att jag har tråkigt

Vad är klockan? -  21. 13
Random frågor: 
1. Fullständigt namn- Jennifer Andersson
2. Ålder? - 13
3. Vart bor du? I ett gult hus :)) 
4. Bor tillsammans med? Pappa o syrran
5. Färg på ditt hus? Gult
6. Hus eller lägenhet? - Hus 
7. När är du född? 12 april
8. Klass? - 7
9. Vilket år tar du studenten? - Ehmm.. Vet inte haha
10. Något jobb? - Nope
11. När gick du upp i morse? Typ nio
12. När ska du sova? - När jag har lust
13. Duschat idag? Nej jag är en äcklig människa som aldrig duschar
14. Kramat någon idag?- Aa min syrra 
15. Pussat någon idag? - Nejj 
16. Vad har du ätit idag? - Jadu, frukost, ostpaj, müsli och fil, wookade grönsaker, choklad, russin 
17. Dagens klädsel? – Leggings och adidaströja
18. Dagens smink? - Inget 
19. Dagens sötnos? - Jadu ingen aning
20. Dagens roligaste? - Morgondagens planer haha
21. Har du många vänner? - Jarå, många underbara vänner ^^ 
22. Hur många har du kysst?- 1-2
23. Vem kramade du senast? -  Systeryster
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen 
27. Har du pojk-/flickvän? - Näj 
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Julia, Olivia, Frida, Fredde o Jocke typ, alla ringde från Julias telefon haha. Vet inte exakt vilka det var för hörde inte helt. Fast om det räknas med hemtelefon så var det pappa :) 
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Pappa
31. Favorit-film? - The notebook just nu
32. Låt? - Ave Maria- Beyoncé tror jag
33. Mat? - Sallad, tacos, lax, grillat, kinamat m.m
34. Dryck? - Vatten eller te :) 
35. Färg? - Pastellfärger, neonfärger och höstfärger :) 
37. Stad? - Hm, london :D
38. Land? - Nya Zeeland eller USA, vill åka dit 
39. Ämne i skolan? - SO, NO, Idrott, Spanska
40. Människa? - Va? 

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Vet inte faktiskt
43. Gången du spydde? – Tror det va när jag var fem år haha
44. Gången du grät? - I söndags
45. Pizzan du åt? - Det var ett bra tag sen, typ i augusti? 
46. Gången du var i Göteborg? - Ehm, några månader sen 
47. Gången du var i Stockholm? - I juni/maj, bästa dagen i mitt liv på grönan med bästa klassen. Saknar så det gör ont alltså. 
48. Gången du var full? - Aldrig 
49. Gången du var hög? Aldrig 
50. Gången du var lycklig?- Riktigt lycklig var väl ett bra tag sen, men har vart lite smålycklig idag :) 
 
Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Både och 
52. Hund eller katt? - Båda
53. Sova hemma eller med vänner?- Det är kul att sova med vänner men skönt att sova hemma också, men när man sover med vänner så är det ju väldigt roligt för man garvar ju hela tin haha :D
54. Tvspel eller datorspel? – Inget haha
55. Singel eller upptagen?  Singel
56. Musik eller tv?- Musiiik såklart jag är inte dum i huvudet
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad, tror jag nog 
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Kollar inget av det
60. Blont eller svart hår? - Båda! 
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blågrågröna 
62. Choklad eller lakrits? – Choklad 
63. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta? - Fanta, gillar inte cola så mycket
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt 
68. Älska eller älskas? - Båda, man vill ju bli älskad av den/dem man älskar :) 
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:
70. Personer du älskar? - Mina vänner, familj, släkt o andra nära o kära :) 
71. Personer du hatar? - Det nämner jag inte här, men några i klassen b.l.a... 
72. Gånger du varit full? - Ingen gång 
73. Personer du kysst inom en 24timmars-period?- 1
74. Glassar du ätit på en dag? - 2 typ hahaha :) 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Har bara vart på rixfm hahaha, men ska kanske på bråvalla någon dag nästa år :D
76. Gånger du haft minnesluckor? - Vet inte 
77. Gånger du varit hög? -Aldrig sa jag ju 
78. Personer du saknar just nu? – Mina underbara vänner <3 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Inte så många gånger

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen typ
81. Ska du träffa imorgon? - Troligtvis Sandra, Cornelia, Martin, Amanda och Julia
82. Sjöng du senast för? - Min syster heh
83. Hade du senast en msn-konversation med?- Vem använder msn?? 
84. Spelade du tvspel med senast? - Ingen aning, spelar aldrig tvspel :P 
85. Vill du ta med på resa nu? - Mina vänner :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Jadu, en person
87. Förtjänar att dö? - Finns nog ingen som gör det 
88. Är söt? - Många juu
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Mina vänner, men nääj man sitter hemma o tråkar :/ 

Vad: 
90. Gör dig glad? - Musik, mina vänner, träning, familj, choklad hähä m.m
91. Gör dig ledsen? - Mig själv ibland och väldigt många andra saker
92. Vill du helst göra nu? - Skratta, men finns inget o skratta åt :( 
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan 5 jäkla dagar i veckan, jag menar hur många timmar i vårt liv spenderar vi i skolan egentligen? Alldeles för många
94. Vill du ha nu? - Pengar, behöver det just nu. Och lycka såklart :) 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  Har inte bestämt det riktigt än, men i julklapp ska jag önska mig en riktigt bra plattång b.l.a :D
96. Längtar du till? - JUUL! 
97. Tycker du om dina betyg? - Ja faktiskt, men de försämras nog nu när det är ny skola och nya lärare
98. Ångrar du i ditt liv? - Åh, det är mycket kan jag säga 
99. Är det bästa som hänt dig? Hela sexan på min gamla skola var underbar, var så lycklig och mådde så bra. Önskar jag kunde göra om hela det året. Gud så mycket jag vill det.. 

100. Hur mycket är klockan? - 21. 41
 

Kommentarer
Emelie T säger:

Jag läste igenom hela listan och svarade på frågorna för mig själv! Haha, jag antar att jag också har tråkigt just nu. ^^

2013-10-09 | 22:05:03
Bloggadress: http://emelietornvall.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback