Snart lov!

 
Avslutade nyss ett styrketränings- pass för överkroppen. Hoppas på träningsvärk imorgon då haha! :D 
Denna dag har vart rätt okej, imorgon är det inga vanliga lektioner utan vi skulle göra lite andra grejer i skolan. B.l.a se någon film och sedan diskutera kring filmen och svara på frågor. Ingen aning vad det kan vara för film men det får vi se!
 
Har inget jag måste plugga till ikväll, så det är så skönt med en liten ledig kväll. Det är ju nästan som höstlov för mig redan nu, eftersom vi inte har några lektioner imorgon. Ser fram emot hela höstlovet så mycket, har en del skoj inplanerat men även några dagar att bara ta det lugnt. Hoppas att godislöftet håller även under lovet, det kommer vara riktigt svårt, men jag SKA klara det! :D
 
Ha en trevlig kväll kära ni♥
Bild från i somras.
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback