Tisdag

Avslutade ett mycket härligt träningspass för ett tag sedan och unnar mig lite knäcke just nu, med favoritpålägget, ost och kalkon med gurka. Hihi♥
Efter skolan idag så var jag med Amanda, Emelie och Julia. Vi var hemma hos mig och gjorde inte speciellt mycket direkt, hade kul iaf haha. 
 
Imorgon slutar jag vid fyra, men efter skolan så ska jag och familjen till Ikea. Behöver kolla på lite småsaker och så ska vi äta där. Har dock sovmorgon imorgon, eller sovmorgon och sovmorgon... Måste i alla fall gå upp vid sju. Men skillnad från att gå upp vid sex i alla fall. Så det är himla skönt.
Hoppas ni inte dör av att jag inte kan blogga så mycket, känns som min blogg är lite ointressant på vardagarna men jag bloggar så mycket jag hinner :) 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback