Värsta sega onsdagen

Halloj!
 
Denna onsdag har vart den segaste dagen på länge, usch onsdagar är inte kul alltså... Men när jag kom hem så bjöds jag på morotskaka och lite gott sällskap :D Vi har även käkat jättegod mat och jag har pluggat färdigt för idag. Morgondagen känns dessutom lite lättare, rätt okej ämnen och har väldigt lång lunchrast. Plus att pappa kan skjutsa mig både till och från skolan, så jag slipper åka den himla bussen... Haha så just nu känns det lite lättare :) 
Snart höstlov också! Så attans skönt det ska bli. Ska tillbringa en del tid hos min moster på lovet, mysi mysi♥
Och även halloween ''fest'' eller nått liknande med mina fina tjejer :D Gaash va kul, då får vi även äta en MASSA godis! Längtar så mycket, har klarat mig i två veckor utan godis nu, inte så mycket egentligen.. Men jag ser ändå fram emot att få äta godis igen hihi♥
Aaahh, blir ju så galet godissugen när jag kollar på dessa bilder!! Från i påsk, åt en aning för mycket godis då hehehe..
 

Kommentarer
★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★ säger:

ååh blir också godissugen ju :P

2013-10-24 | 14:39:30
Bloggadress: http://adaras.se
Ella Stork säger:

omg vad gott..!

2013-10-25 | 17:03:29
Bloggadress: http://ellastork.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback