50- årsfest

Hallå!
 
Hade tänkt göra något inlägg igår, men tiden rann iväg! Min farbror fyllde nämligen år igår och vi hade 50- årsfest här hemma. Det var en massa folk som kom, det var trevligt att träffa alla. Väldigt många som jag inte sett på flera år, mest släkt och så.
Det var några få som sov över här i natt, så vi käkade lite frulle på morgonen med äggröra, bacon och en massa gott. Men nu är jag proppmätt. Fast jag var iof ganska mätt när jag vaknade också så jaa haha...
 
Men idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt vilket jag tackar för, eftersom ännu en skolvecka drar igång imorgon... Aja det är bara att bita ihop och längta till nästa helg! 
 
Har ni gjort något kul i helgen då? 
Bild från förra helgen. 
 

Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom! säger:

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna ett presentkort 200 kr från Gömda juveler som har snygga kläder som jag tror du skulle gilla:) så passa på att ta dej en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kr.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en bra dag kram

2013-09-15 | 16:42:35
Bloggadress: http://domkallarmighannes.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback