I ♥ tea

Godkväll! 
 
Denna kväl har verkligen vart god. Har känt mig lite sunkig hela dagen, så jag körde ett träningspass förut. Efter det blev det middag, rostbiff! Det smakade fantastiskt bra efter ett träningspass kan jag lova. Efter det tog jag en lång dusch och tvättade håret med inpackning osv. Så nu känner jag mig fräsch igen! Sitter just nu och dricker mitt kvälls-te. Jag har på senaste tiden börjat dricka mer och mer te. Dricker minst en mugg te om dagen. Oftast blir det te till frukost och sedan på lite kvälls-te. Det är ju så underbart gott! Har även hittat mitt favorit-te. Ett grönt te med citron, det är lite sött och gott men samtidigt väldigt friskt. Eller sött och sött, ett te blir väl aldrig sött direkt men det är lite smak på det :D
 
Vad tycker ni om te? Förr tyckte jag inte om te, men mina smaklökar har som tur är ändrats! 
En gammal ''te-bild'' haha. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback