Lazy sunday

Hej på er!
 
Nu har jag inte bloggat på ett tag, men som jag sa i min videoblogg så har vi haft besökt i helgen och det har vart trevligt som vanligt :D Vi var ute igår på sväng och tog med oss lite fika och så. De har en stor hund och vi var tvungna att gå igenom en kohage... Haha det blev ett litet äventyr men det gick bra! 
Igår var vi även ute och gick i skogen och fick syn på massa blåbär så vi plockade lite och gjorde en blåbärspaj av det sen. Mums! 
 
Idag har vi bakat bröd, lite mer matbröd med soltorkade tomater, oliver, fetaost, olivolja och massa gott. 
Nu måste jag snart dammsuga mitt rum, vare sig jag vill eller inte... Så trist. Är så trött och så lat när det gäller såna grejer. Det tar väl kanske 5 minuter att dammsuga rummet men däremot ska jag träna på ca. 1h senare och det är inga problem haha... Men känner verkligen att jag behöver röra på mig efter all helgens mat. Och det har blivit en del godis också hehe.. 
Ska även fixa mina naglar lite senare. Men nu ska jag sätta igång med det jag ska göra så får vi höras! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback