Perfekta klänningen

I fredags när jag var och shoppade så provade jag en grymt snygg klänning som verkligen föll mig i smaken! Älskade ryggpartiet så mycket, den kändes som min stil helt klart. Jag är inte en sån som är helt galen i klänningar annars, men ibland hittar man några riktigt snygga och unika. Jag provade den och till min besvikelse var den för stor :( Skulle vart XS i storlek istället, hade lätt köpt den då! Det fanns bara storlek S. Men jag håller alla mina tummar och tår på att de får in rätt storlek snart för den var helt perfekt annars! Vad tyckte ni om den? 
 
 

Kommentarer
Belle säger:

Den var riktigt snygg, perfekt för disco! :)

2013-09-08 | 17:17:29
Bloggadress: http://hellobelle.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback