Vatten, vatten, bara vanligt vatten.

Godkväll!
 
Sitter och myser lite, fixar lite höstiga inlägg inför den kommande veckan hihi. 
Annars har det bara vart en seg dag idag, men piggnade till lite med en skön dusch förut. Just nu sitter jag som sagt i mitt rum och fixar lite. Lyssnar på lite höstig musik, värmer fötterna med mysiga sockor och dricker vatten. Vatten är det bästa som finns, så länge det inte är ljummet. Kallt ska det vara, helst iskallt med isbitar i. Då är det perfekt, nästan så att det ska isa i tänderna. Yummie♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback