Birthday girl

Hello!
Idag var det 14 år sedan jag kom till jorden, haha. Jag tycker att det känns rätt konstigt att fylla år egentligen, vet inte riktigt varför. Men jag vaknade upp klockan 6 imorse med helt jätteont i halsen och var helt svullen i halsen, kunde inte somna om på ett tag men sedan sov jag till klockan åtta och sen dess har jag vart vaken. Usch vad jag hatar att vara förskyld, sämst!
 
Men efter ett tag kom min fina familj och sjöng lite för mig hihi, fick en del presenter också som jag vart otroligt glad över! En väldigt stor grej, som kommer användas väääldigt mycket! Ni får se vad det kan vara :D
Sedan blev det lite födelsedags- frulle med jordgubbar och massa gott. Resten av dagen blir det att ta det lugnt och senare ikväll ska vi ut och äta på restaurang, myys :))
 
Men jag kommer troligtvis inte blogga jättemycket idag, kanske kommer upp lite inlägg senare men kan inte garantera något tyvärr. Önskar er en bra dag i alla fall! ♥
 
 

Kommentarer
HJJONSSON säger:

ÅH grattis!

2014-04-12 | 15:02:01
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback