Dagens träning

Hello!
Idag när jag kom hem så började jag med att göra ''skitbra chokladmousse'' (recept) toppat med någon form av fluffig hallonkvarg(?). SUPERGOTT! Även om jag lagt upp recept på chokladmousset redan så kan ni få recept på hela skapelsen någon dag om ni vill.
 
Men hur som helst, jag körde igång med ett pass för mage, rygg och avslutade med ett slags burpee-and-squat-pass. Såhär såg hela passet ut:
 
Mage:
Idas magrutor-pass x.5
 
Rygg:
30 st stående rodd med gummiband båda benen
25 st ''big swims''
30 st rygglyft
25 st stående rodd ett ben
30 st ''drag'' från dörr med gummiband (fäst gummibandet i ett dörrhandtag och dra bak så långt du kan)
Allt x. 3
 
Burpee och squat- pass:
1 squat- 8 burpees
2 squat- 7 burpees
3 squat- 6 burpees 
4 squat- 5 burpees
5 squat- 4 burpees
6 squat- 3 burpees
7 squat- 2 burpees
8 squat- 1 burpees
 
Och därefter tvärtom, alltså 8 squats- 1 burpee, 7 squats- 2 burpees osv...
Totalt 126 burpees och 126 squats (om jag minns rätt, räknade precis ut det haha). 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback