Humöret på topp

HEJ TRÄNINGSVÄRK. 
Har verkligen träningsvärk från gårdagens ben&rump- pass, men det är otroligt härlig känsla. Trots att jag knappt kan gå haha. Idag körde jag rygg&mage så nu har jag kört genom alla muskelgrupper för denna veckan. Imorgon blir det en välbehövlig vilodag och sedan blir det cardio resten av veckan :)
Fick även världens bästa nyhet idag! Alla fysiklärare (ja, vi har haft fyra olika på senaste tiden...rörigt? JA) är sjuka imorgon så det betyder ingen NO, vilket betyder inget prov!! Yaaaaaayy! :D Kommer slippa dräknas i plugg denna kväll, blev så sjukt stressad igårkväll över allt plugg och fick en sådan ångest. Men nu kan jag koncentrera mig på endast hemkunskapsprovet. Vilket bara är roligt enligt mig. Men idag blev det en pluggfri idag!
 
Förrutom det så slutar vi även tidigare, torsdagar som brukar vara så hemska, det kommer bli en sjukt grym dag istället :D
 
Åt detta till mellanmål idag, olika lager av blåbär, hallon, havregryn, mango och naturell youghurt, YUMMIE♥




Kommentarer
Sofia säger:

Gud vad gott!!

2014-04-09 | 21:02:44
Bloggadress: http://byfia.com
Emma säger:

Åh ser jätte gott ut!

2014-04-10 | 12:14:47
Bloggadress: http://emmalottaa.blogg.se
Alina säger:

Ser gott ut :)

2014-04-10 | 16:12:38
Bloggadress: http://oncelikethis.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback