Långfredag

Nu är jag hemkommen från min moster, ändå rätt skönt att vara hemma. Även om jag haft jättemysiga dagar hos världens bästa moster! Har blivit en del påskpyssel och även en del ridning. Ni kommer få se bilder, promise. 
 
Idag kom pappa runt tvåtiden och även mormor och halvmorfar så vi fick lite påskmiddag hos moster innan vi drog oss hemåt igen. Så grymt mycket god mat! Påskbord är nog faktiskt bättre än julbord helt ärligt, inte så stor skillnad men ändå lite småsaker. 
Nu är jag fortfarande himla mätt, men lite godis slinker väl alltid ner ;) Det är ju påsk hallå! Och förresten, så började jag äta godis igen igår. Efter att inte ha ätit en endaste godisbit sedan januari tycker jag faktiskt att det är ok att äta tonvis med godis nu i påsk♥
 
Vad är det bästa med påsken enligt er?
 
Massa godisbilder från weheartit. 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback