Legday

Hello! Denna dag har vart helt otroligt skön, håltimma direkt på morgonen och lektionen efter det hade vi spanska, men vi gick till ica och köpte glass istället med våran lärare haha. Fast en glass kändes inte så himla lockande eftersom det regnade och var fruktansvärt kallt så jag köpte en vitamin well istället, yummie♥
Dessutom slutade vi tidigare idag och när jag kom hem så gjorde jag en otroligt god mugcake, HÄR fick jag receptet men jag tog bort en del ingridienser, t.ex kaffe och bake protein. Och bikarbonat byttes ut mot bakpulver. 
 
Jag hade tänkt, efter lite plugg, att jag skulle ut och köra lite intervaller och därefter lite benstyrka. Men eftersom vädret inte var så lockande så förlängde jag benpasset istället. Oh my GOD säger jag bara. Sååååå jobbigt!! Totalt dödade mina ben och det känns helt fantastiskt efteråt. Men trots att det var så jobbigt, så kan jag säga att det var så grymt roligt! Längesedan ett benpass var så himla kul faktiskt. Nu ska jag snart fylla på med mat, är så himla hungrig men det är inte så konstigt efter detta mördarpass. 
Hade förresten tänkt filma in lite olika övningar någon dag som man kan göra hemma. Både med redskap som hantlar och gummiband men även med egen kroppsvikt. Kommer dela upp i olika muskelgrupper så någon dag blir det benstyrka, någon annan dag armar osv... 
 
Har ni tränat idag? Vad för slags träning?

Jag och fina lilla Emelie, råkade göra värsta fjortisminen, hehe woopsie. 


Kommentarer
Caroline säger:

idag tog jag en välbehövlig vilodag, eller uppladdningsdag. Inte underskatta vila :)

2014-04-08 | 19:41:41
Bloggadress: http://sundochstark.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback