Nyttig kladdkaka, opepp, smoothie...

Idag har två redovisningar och ett prov blivit gjort! Det känns som om allt gick rätt bra ändå. Hoppas i alla fall!
När jag kom hem från skolan idag så upptäckte jag ett mirakel, nyttig kladdkaka!? Och hör och häpna, det var tame fasen bland det godaste jag ätit i hela mitt liv! Och då inräknas även vanlig kladdkaka, vilket jag är mycket svag för. Smakade nästan precis som vanlig kladdkaka! Alltså, måste dela med mig av receptet. Det kommer snart upp! Ett plus är att det tar ca. 3 min max att göra denna kladdkaka också. 
 
Vet inte riktigt varför men har känt mig alldeles opepp de senaste två dagarna, har inte känt mig bra på något alls och inte alls känt mig stolt över mig själv och min kropp. Har känt mig så äcklig och onyttig, trots att jag både tränat och ätit nyttigt. Hmm, vet inte varför. Men som tur var så hjälpte ett riktigt härligt benpass+ en löptur, riktigt underbart var det att träna idag. Nu är jag skitpepp på allting och känner mig jättestolt över mig själv! Haha vet inte varför jag fick en sån där dipp just nu, har inte haft det på väldigt läääänge. Blir så trött på mig själv ibland asså, vet inte varför jag tänker så om mig själv utan anledning haha... Men man måste ju ha dippar ibland för att kunna komma till toppen!
Igår var det strålande sol så jag satte mig ute och solade och pluggade med en smoothie i handen, just perfect♥ Blekfis är jag dock men men, jag jobbar på det haha... 
 

Kommentarer
Heden:) säger:

Otrolig fin kropp:)
Skulle vi kunna får receptet på din smoothie?:))

Svar: Men åhh tack va snällt av dig! :))
Självklart kan ni få recept, men däremot har jag inga speciella mått till denna smoothie utan körde bara lite haha. Men här kommer ingridienserna:
1 liten banan
Bär efter smak (jag hade jordgubb, hallon, björnbär o blåbär)
Några klickar kvarg
Lite drygt 1 dl verum hälsofil

Tror det var allt jag hade i, men det är bara att testa sig fram för att få rätt konsistens, mängd och smak :) Kram
Jennifer

2014-04-29 | 20:22:38
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback