Slö dag

Helluuu!
Idag har jag inte ens vart utanför dörren, känner en sån himla ångest. Men har ingen ork till det, har bara slöat omkring här hemma och kikat massa på one tree hill. Men lagat mat har jag faktiskt gjort i alla fall, eller hjälpt till att laga mat rättare sagt.
Halsen är i alla fall bättre men känner mig inte bra ändå. 
 
Gårkvällen var i alla fall jättemysig, vi åt på en restaurang och det var riktigt gott! Dock fångade jag bara efterrätten på bild, pannacotta med frukter.
Hur gott? 
Hade en väldigt mysig födelsedag och det kommer bilder/video på lite presenter någon dag.
Imorgon ska vi till moster och vara där tills fredag, så det blir inte mycket uppdatering då. Vi får se om blogg.se-appen vill fungera för i såna fall kan jag ju blogga lite från mobilen :)
 




Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback