Success

För ett år sedan hade jag aldrig någonsin trott att jag skulle vara där jag är idag. Om jag ser tillbaka ett år, så ser jag inte alls samma sak som jag ser idag. Idag mår jag så sjukt bra och jag är så sjukt glad att jag verkligen kommit rätt väg. När jag ser denna bild nedan känner jag igen mig så himla mycket:
success
För just nu, så har jag verkligen valt en livsstil som jag mår toppen av. Men vägen dit har vart, precis som bilden visar. Det är svårt att ta sig dit man vill, men om man bara fortsätter kämpa så kommer man dit en dag! Och om du börjar kämpa idag, så kommer du dit en dag före än om du skulle börjat imorgon. 
För min del handlar detta inlägget om en hälsosam livsstil. Men det behöver inte bara handla om det, det kan vara vad som helst. 
Men det jag ville komma fram till, är att jag mår helt fantastiskt bra idag av min livsstil. Jag älskar träning och vet vad jag vill få ut av min träning, jag väljer hellre det nyttiga alternativet före det onyttiga och jag kan unna mig när jag känner för det! Men jag har verkligen fått kämpa för att det ska kännas såhär enkelt, det har inte alls vart lätt. Men det är lite det som får mig att må så himla bra. Att jag vet hur hårt jag har kämpat och hur mycket jag åstadkommit. För det är just DET som får mig att hålla motivationen uppe. 
 
 
Så fortsätt kämpa för det ni vill, för det är så sjukt värt det när man väl är där!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback