Sunny monday

Denna dag har bestått av en del packning, men har även lyckats fräscha till mig lite haha. Kände mig så himla ofräsch hela gårdagen. Även vart ute på en promenad i det fina och varma vårvädret. Så otroligt skönt att komma utanför dörren 40 minuter i alla fall! Det gör väldigt mycket med humöret kan jag säga. 
 
Jag och syrran käkade lite lunch för ett tag sedan och nu ska jag väl mest ta det lugnt, kanske kolla lite mer på one tree hill och tidsinställa lite inlägg inför veckan. Vi åker inte förrän klockan fem så jag har lite tid kvar hemma först. 
 
Vad gör ni idag? Har ni också påsklov?
 
Bild från i somras, hemma hos moster. Myys med hästarna♥
 
 

Kommentarer
Alice säger:

sv: tack sötis, vad glad jag blir! :D
låter som en supermysig dag, själv måste man sitta i skolan :(

2014-04-14 | 19:18:47
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
ADARAS Blogazine säger:

Söt bild!<3

2014-04-15 | 01:01:20
Bloggadress: http://adaras.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback