Ab- workout

Jag har inte fått träningsvärk i magen på flera år, har jobbat stenhårt och det har brännt så sjukt mycket i magen att det känns som den brinner upp och har gjort allt jag kan för att få träningsvärk i just magen, men det går inte! Förrän förra veckan. 
Alltså detta var helt klart ett toppenbra pass och det brännde sjukt mycket under passet och dagen/dagarna efter hade jag faktiskt en rejäl träningsvärk i magen! Var helt överlycklig över det haha för jag har verkligen kämpat för att få det, men det har aldrig gått. Men nu vet jag vilken typ av träning som krävs för att få träningsvärk iaf.
Här är passet:
 
Heel touch sit-ups/Fällkniven med böjda ben 25 st (bild)
Twisted plank 20 st (stå i en vanlig planka och gå ner med höften från sida till sida)
x3 utan vila mellan varven
Bilden lånades från google. 
 
Omvänd fällkniv med fötterna på en höjd 10 st (Ha fötterna på en höjd och låt armarna gå fram och tillbaks så långt du kan)
Magpress med gummiband 30 st (grym övning för din ''inner core'', kan visa någon dag)
x3 utan vila mellan varven
 
Liggande benlyft 15 st
Höftlyft med benen rakt upp 15 st
''Pendeln'' 10 st (ligg ner på rygg med raka ben rakt upp, pendla med benen från sida till sida)
x3 med kort vila mellan varven
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback