Benpass på friskis

Hello!
Efter skolan så drog jag mig mot gymmet och körde ett benpass där, första gången själv på gymmet, har ju bara kört med Amanda förr. Men det gick bra! Väldigt mycket folk dock så fick vänta lite på vissa grejer men aja, inte så konstigt en fredageftermiddag runt fyra. Speciellt inte när det gäller friskis&svettis!
Nu i början på gymmet fokuserar jag inte på att köra på sjukt höga vikter osv. utan vill först öva in teknik och bara testa mig fram med lite olika övningar osv. Känns som det är viktigare än hur mycket vikt jag kör med. Kommer kanske skriva ut mina pass här på bloggen ibland, men inte alltid och kommer då kanske inte skriva alla vikter hela tiden för det känns onödigt när jag själv inte ens bryr mig speciellt mycket. Men testade fria squats idag (alltså inte i smith) för första gången och det gick oväntat bra faktiskt, men övningen som kändes mest var nog utfall i smithmaskin! Aj sa benen. Och även benpress, men det har jag kört förr flera gånger. 
 
Så otroligt svag i benen efteråt haha... Men tränade ca. 1h och 20 minuter och därefter hämtade pappa upp mig. Nu ikväll har vi lagat tacos, så sjuukt gott för har inte ätit det på månader! Men nu ska jag kolla på lite serier på datorn innan jag ska sova, ska bli riktigt skönt att få sova ordentligt för en natt efter att ha gått upp vid sex hela veckan.. Hoppas ni får en bra helg finisar, xoxo.
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback