Drömröran

Denna lilla röran gjorde jag för första gången idag, och det lär inte bli den sista heller! Herregud så goood. Och PERFEKT om man har bråttom då den tog kanske 1-2 min att slänga ihop? Här har ni ett drömrecept alla kokoslovers! Och ju mognare bananen är, ju mer banansmak blir det. Så om du vill ha mycket banansmak eller lite får du själv bestämma :) Har dock inga exakta mått tyvärr men mina ögonmått säger att det var ungefär så mycket jag skrivit nedan. Toppade med mullbär, heaven in a bowl
 
♥1 dl kvarg
♥½ banan
♥½ dl kokos
Mosa bananen och blanda ihop med resten av ingredienserna, klart! 
 

Kommentarer
rebecca säger:

Gott! :)

2014-08-03 | 20:26:12
Bloggadress: http://byrrebecka.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback