En rosa dröm

Detta recept liknar mitt tidigare ''drömröra''-recept. Men jag har testat den röran på senaste tiden med hallon istället för banan och det har blivit minst lika bra! Så nu har jag knåpat ihop ett recept åt er som jag velat testa en lång tid nu och idag fick det bli. Det blev helt underbart! Kommer lätt göra detta igen snart, en ny favo helt klart. Men jag menar, allt som är rosa är ju underbart, right?
♥½ banan
♥½ dl hallon
♥½ dl kokos
♥1 dl kvarg
 
Mosa hallonen och bananen för sig och blanda sedan ihop allt till en enda röra. Klart! Ät och framförallt NJUT

Kommentarer
mot plus säger:

muuums!

2014-08-19 | 21:39:13
Bloggadress: http://motplus.se/
Sofia säger:

gott :D

2014-08-20 | 06:06:20
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback