Förkylning på g?

Imorse vaknade jag upp med halsont och eftersom vi skulle springa på idrotten idag så var inte det så himla roligt direkt. Men blev lite bättre efter frukost och under förmiddagen kände jag mig mest hängig, men sprang ändå eftersom det inte var så farligt. Hade förväntat mig en väldigt dålig tid eftersom jag ändå inte mådde jättebra, men slog mina tidigare rekord ändå! Vart helt chockad när jag hade sprungit på under 15 minuter, en sträcka på ca. 3 km. Så det kändes skönt i alla fall. 
 
Hade ju också tänkt köra ett benpass på friskis efter skolan men eftersom jag inte kände mig helt bra skippade jag det och vilar idag, blev ju i alla fall en springtur. Antar att kroppen just nu försöker kämpa emot från någon form av förkylning så känns bäst att vila några dagar och se vad som händer istället. Hellre träna ordentligt än bara lite halvt!
 
Har bara tagit det lugnt nu efter skolan och inte gjort speciellt mycket, pluggat lite, kollat på serier, duschat och lite sånt. Imorgon är det äntligen fredag igen och jag har lite planer för helgen, men troligtvis hinner jag blogga imorgon lite mer för just nu är det nog bäst att avrunda detta inlägg så hörs vi imorgon♥
 


iPhone-pic. Frysta blåbär och jordgubbar med kvarg, kokos, russin, gojibär och lite honung. 

Kommentarer
Jennisbeauty säger:

Åååh vad gott det ser ut! :)

Det skulle vara himla roligt om du vill vara med i min tävling om att vinna en personlig almanacka från personligalmanacka.se! Vinnaren får självklart designa den helt själv, både invändigt och utvändigt :D förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa. Kramar! <3

http://jennisbeauty.blogg.se/2014/august/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#post-comments

2014-08-31 | 14:32:28
Bloggadress: http://www.jennisbeauty.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback