Lilla hundvalpen





Som sagt var, så har moster&morbror nyligen skaffat sig en liten hundvalp. Obeskrivligt söt kan jag säga att hon var, lilla Bira hihi<3 Hur busig som helst!  Hon ville dessutom jämt leka med mina skosnören och när hon väl har fått tag i de så är det svårt att få loss de från henne haha. Men huuur mysig som helst när man hade henne i famnen så det blev en massa bus med lilla hundvalpen under dessa dagar. Har även filmat lite och tänkte klippa ihop en liten video av lite allt möjligt någon dag som jag kommer lägga upp här. Så håll utkik! 
En kväll så åkte vi ut med fyrhjulingen och så åkte vi till en åker där vi fick testa att köra helt själva! Haha sååå kul var det verkligen. Och t.o.m Evelina klarade av att åka helt själv, väääldigt sakta dock. Bäst att vara försiktig såklart :)


Blev även några mysiga ridturer på islandshästarna. Så himlans längesedan jag redan så det var verkligen riktigt roligt! Bilden är lånad från min moster, hoppas att det var okej hehe. 
 
 
Väldigt bra dagar har jag haft i alla fall, alltid lika mysigt att komma till dit ut till landet♥ Att bara få vara!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback