Monday is almost over

iPhonepic från lördagens middag, grillad lax och grillade grönsaker, underbart!
 
Godkväll kära ni. Satt för ett tag sedan och kollade igenom alla nya inlägg på bloglovin som trillat in idag samtidigt som jag slurkade i mig en kopp te och lite kvarg med lite annat i. Innan det kollade jag på idol, självklart. Och sedan jag kom hem från skolan idag och till idol har jag haft fullt upp i princip hela tiden. Pluggade lite innan jag var ute och sprang en runda och för en gångs skull var jag riktigt glad och peppad innan! Helt otroligt haha, det var dock rätt jobbigt när jag väl sprang men det ska det ju vara är klart. Och efter middagen så duschade jag och sedan fixade jag en massa inför morgondagen. B.l.a skrev upp morgondagens gympass, axlar&rygg blir det imorgon och rygg är det enda jag inte tränt på gymmet än så länge. Så det ska bli väldigt roligt! Sedan städade jag lite och förberedde väska och lite annat för imorgon. Imorgon ställer jag klockan på ringning vid tio i sex, är inget speciellt jag ska göra egentligen men känner mig rätt stressad just nu och kan inte riktigt koppla av trots att jag inte har massor att göra, jag blir så ibland och vet inte ens varför haha. 
 
Men nu är det dags att krypa i säng snart, ville bara skriva några rader först. Hoppas att er morgondag blir toppen! xoxo

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback