Monday, new week

Denna dag har vart väldigt bra och händelserik, det har ju vart otroligt varmt och soligt så förmiddagen spenderades vid poolen. Kunde inte ligga och sola speciellt länge innan det blev för varmt, men som tur var så är det ju bara att doppa sig i poolen då! Efter lunch bakade jag ett gäng nyttiga chokladbollar, igen. Var ett tag sedan nu så tyckte det var dags igen, undrar hur snabbt de tar slut denna gång hehe... 
Blev ett träningspass efter det med fokus på axlar&mage, riktigt nöjd över dagens träning må jag säga! Blev ett dopp i poolen igen efter det, som vanligt ;) Sedan gjorde jag ännu en drömröra, men ska finslipa lite på receptet innan ni får det här, liknar gårdagens recept rätt mycket men ska se till att det blir sådär perfekt innan det kommer upp här. 
 
Nu ikväll så har jag övat på lite konster, b.l.a handstående som jag verkligen ska försöka ta tag i nu, har ju alltid velat klara av det! Avslutade med en kvarts stretching. Välbehövligt! Stel som en pinne hehe... Förresten så har jag nu slagit nytt personligt rekord i 90 grader/stolen! I förmiddags innan vi solade&badade så satte jag mig i ''stolen'' för att det var ett tag sedan och jag tänkte stå ca. 10 minuter ungefär. Men 10 minuter blev 20, 30, 40! Slutade på en tid med 40 minuter och 27 sekunder! Plus lite till då jag inte startade klockan förrän ett litet tag efter. Sååå otroligt glad och nöjd! Ska försöka komma upp i en timma så småningom :D
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback