Pack my bag

Nu har jag packat hela morgonen/förmiddagen och även hjälpt syrran att packa, någonstans där i mellan har jag även hunnit få in en dusch och en gofrulle. Ställde klockan på halv nio så att jag skulle hinna med allt, men som tur var så har jag hunnit allt plus fått en del tid över till bloggen, yeey. Det lönar sig att vara ute i god tid :)

Pappa kommer klockan tolv och då ska efter ett tag åka och luncha inne i stan och därefter ska jag och syrran gå på stan ett litet tag. Halv sex går tåget till moster&morbror, var ett tag sedan vi var där nu så det ska bli riktigt roligt verkligen! Och dessutom fick de hem sin lilla hundvalp i måndags!♥ Kommer gosa massor med den och alla andra djur. Vi ska vara där till på söndag och jag kanske kan uppdatera lite via mobilen, men däremot så är jag inte så förtjust i att blogga via mobilen så vi får se! Ska bli så skönt att komma iväg till landet ett tag :D
 
Blev lite över av fruktsalladen igår så gjorde en smoothie till mig och syrran imorse. Melon ,blåbär, hallon, banan och lite apelsin. Godaste smoothien på länge faktiskt! Mums♥ Inte så vacker bild men men...
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback